2009-04-01

sanering wehoou

Jag vet inte jag har som inte riktigt kommit igång med sommartiden än.. trött oså. Men ute blir det ljusare iaf:) Det är ju skönt!
Efter jobbet idag blev det faktiskt pass på 360. "Challenge", och ja det var en utmaning, men super kul. Ett bra träningstips helt klart.



Lina skulle komma hit ikväll. Det skulle komma någon snubbe från nått företag och göra reklam, samt sanera deras säng, gratis såklart, kl 17.00.
18.02 kommer ett sms: "Han går aldrig, jag avlider"
18.18 kommer ett nytt sms: "Detta är ett skämt! Räkna inte med mig, han har inte ens börjat med sängen!! Blir galen, men rent blir det...

Kvällen kommer resultera i att Lina ringer mig kl 22.00 och skriker av ilska och om ett antal veckor kommer en faktura på 10.000 för att dom blev övertalade att köpa en superdammsugare. Det roliga i hela historien är att Lina ändå krigar för detta för det var hon som övertalade Jocke att ta dit dom för att hon är så snäll.
Det ska bli intressant att se vart detta leder...

Lina och Jocke.

2 kommentarer:

  1. Kan avslöja att samtalet kom till min vän Rebecca redan klockan nio, endast fyra (!?) timmar efter det att säljarjävlen anlände, och endast tre (?!) timmar efter att det var sagt att säljarjäveln skulle ha varit klar. Samtalet utspelade sig ungefär som min vän väntade sig, dock kommer det inte anlända någon faktura på 10.000:- eftersom att damsugarjäveln gick lös på 42.000:- ... Jag har idag tackat nej till min (enligt säljarjävlens) livs investering, och jag kommer inom kort (fortfarande enligt säljarjäveln) få förslitningsskador i hela kroppen samt astma... trevligt värre. Natt!

    SvaraRadera
  2. haha, Lina. Mycket underhållande. Jag gillar mest att du sätter dit Jävel på varenda ord :)

    SvaraRadera