2009-06-01

ljudet av ditt hjärta

Jobbade, for och tränade och sedan kom tjejerna med jordgubbar och mys. Mycket trevligt, och Empan är ju tillbaka i stan, tummen upp ju:) Lite butter är jag på er tjejer som kom och förstörde min ro av besatthet. Böckerna. klockan är NATT och jag måste läsa. (vid det här laget sover Rebecca vanligtvis) Nu sätter jag igång. Måste börja läsa tredje boken NU. Tanken att jag ska somna med boken i handen och att jag imorgon inte vet vilken sida jag var på känns en aning jobbig faktiskt.. Men det är smällar man få ta när vampyrer och varulvar har tagit över mitt liv.

1 kommentar:

  1. bajs.... tänkte just ringa och fråga dig om jag kunde låna tredje boken av dig i helgen.... Så känner du inte för att läsa något i helgen så vore det underbart om jag kunde få hämta den ikväll eller imorgon på dagen.

    SvaraRadera