2010-12-16

Klippklipp

Idag har jag jobbat min första arbetsdag sen några månader tillbaka. Det blev några timmar iaf. Tro det eller ej, men man längtar efter att få jobba! Det är så kul då man gör nåt man brinner för, i mitt fall frisör!
Ska försöka jobba nån dag i veckan efter jul så får pappan i familjen vara hemma:)

Ikväll har vi varit i Ursviken hos ludde, vera och barnen! Riktigt mysigt.

Jag hann även inhandla en nyårsblåsa till Alice. Det är så sjukt då man får barn, då handlar man i första hand åt dom och får panik sådär dagen innan festen och inser att man inte äger nåt snyggt i garderoben.
Men jag antar att man bara har sig själv att skylla..

Som nu tex; jag har inget till julafton, juldagen eller nyårs, bra Rebecca. ÅH!

Jag borde kolla lite klänningar på nätet men jag orkar inte, mina ögon svider av trötthet, ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar