2011-05-15

Bra & dåligt.

Det lutar åt regn hela veckan. Åååh!
Sverige ligger under med 3-1. Åååh! (var tvungen att se lite bara)
Jag är förskyld med allt vad det innebär. Åååh!
Mina läppar är torrare än ett sandpapper. Åååh!
Jag har fem säsonger av OTH kvar att se. Åååh!
Batteriet på datorn tar snart slut. Åååh!

Men det finns en del bra saker just nu också..
Som sagt, den här ensamheten är oslagbar.
Huset blir finare och finare och närmare inflyttning.
Lisa kommer hem så jag får träffa henne(L).
Jag älskar min lilla familj, Alice och Simon mest på jorden.
Sommaren närmar sig.
Jag tror jag har löst mitt lampproblem i huset.


Det går kanske jämt upp i slutändan ändå..
kom på en till sak som är jobbig, mitt huvud dunkar så nu viker jag in årorna och sover. puss


Vädergudarna får gärna bjuda på detta härliga väder istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar