2013-01-09

Att komma igång.

Nu var det länge sedan sist. Det blev en lång paus, men en välbehövlig tror jag.
Mitt hjärta sa ifrån här efter sommaren. Jag drabbades av hjärtflimmer. Jag fick lov att bli inlagd och göra en elkonvertering. Det är en stöt man får för att hjärtat ska börja slå som vanligt igen. Gjorde massor av undersökningar men blev så gott som friskförklarad, det konstaterades att det nog var stress som låg bakom det. Så småningom började jag må bättre men blev mer eller mindre tillsagd att dra ner på tempot. Jag kände mig ganska ödmjuk till livet och lyssnade på min läkare. Sagt och gjort och nu sitter jag här, och mår bra!

Våra liv förändras ytterligare i maj! Då våran lilla familj får tillökning. Vi är lyckligare än någonsin och längtar redan massor efter våran lilla bebis. Dock säger min kropp ifrån igen men på ett litet annat sätt så jag är tvungen att bli sjukskriven och gå ner och jobba 50%. Vi vill inte att den lilla varelsen ska komma tidigare än beräknat,

Jul och nyår har varit underbart med ledighet och massor av mys med familj och vänner. Nu är det ett nytt år med massor av möjligheter. Låt oss göra det bästa av det!

Och hoppas ni tycker det känns lika kul som jag att börja om att blogga:)

 Våran skatt.

1 kommentar: