2013-02-06

Morgonkärlek och grafiska tryck.

Hemma dag idag men sovmorgon var inget som Alice hade planerat. Upp och hoppa 06.00! Men jag har ju den sötaste tjejen här hemma som jag älska mest på hela jorden så man kan ju inget annat än att le och pussa upp henne. Vi klev upp och förflyttade oss till soffan för en massa mys och prat! Alice har så mkt hon vill berätta och prata om att hon aldrig är tyst. Hur ska det då bli då hon är sådär 3-4? då alla säger att barn ständigt frågar saker...Hjälp, jag har inte ens svaren nu..

Simon ser fotboll så jag tror jag passar på att beställa lite tryck och annat till våran tavelvägg. Då nickar han och säger ja. Man får ju inte vara dum ju!

Bilderna här är från KitchenbloomEtt tryck från Therese Sennerholt är ju också ett måste på väggen.



1 kommentar: