2013-04-26

Fredag.

I veckan har det varit väldigt lugnt. Jag försöker göra så lite som möjligt för att inte få så ont men samtidigt blir ju det så långtråkigt så man blir ju nästan galen. Igår kom Ida och Kaisa förbi med fina blommor och åt lunch med mig, då blev jag glad. Sedan gick jag, Simon och Alice en sväng på stan och handlade lite nödvändigheter till Alice. Hon växer ju så det knakar, hjälpas!
Jag fick sota för det inatt och idag då jag har varit rätt dålig i kroppen. Jag trotsar ju det mesta så jag krigade mig på stan för att äntligen få klippa mina risiga toppar och ta en lunch med Mamma, Pappa och syrran! Nu vilas det för fullt för snart får vi besök av Elin och Jens. Det ska bli trevligt med lite grill och mys! Ha en trevlig helg allihopa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar