2013-05-06

Nödvändigheter.

I helgen har vi hunnit massor av måsten som man har när man är husägare. Det ät ju lite skillnad från att bo i lägenhet. Jag tycker det bara är kul än så länge:) vi har krattat och gödslat hela gräsmattan och torkat alla fönster. Och som många av er vet så har vi fönster rätt högt så det är inte det lilla projektet. Jag har även hunnit byta till sommargardiner:) vi har försökt att börja planera våran trädgård också. Det är svårt att veta vart man ska börja och när man inte direkt har gröna fingrar så är det ju inte lättare.. Men lite idéer har jag!

Min förkylning har blivit sämre och inatt trodde jag att det var dags att föda också. Hade så mycket förvärkar och mådde så illa men inte har det kommit någon bebis än. Hoppas snart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar