2013-06-15

Kärlek.

Hjälp vad den här första tiden bara springer iväg. Jag tyckte nyss vi var på bb och nu är hon redan en vecka gammal. Hittills är våran lilla tjej den snällaste bebisen i världen. Jag får väcka henne för att ge henne mat och om nätterna får vi alla sova ostört. Jag är ju så fruktansvärt trött pga att jag tappade så mycket blod så passar det perfekt att hon är så här snäll och go, hoppas bara att det fortsätter.
Annars är man ju som i sin kärleksbubbla och lyckan går inte att beskriva. Jag är så glad för mina två älskade barn att jag nästan fäller en tår bara av tanken. Att man kan älska två små varelser så mycket är nästan skrämmande. 

Besöken utlöser varandra här hemma, men det är bara trevligt. Idag var tjejerna här och myste med oss. Överöste oss med fina presenter, dom vet precis vad Rebecca tycker om:) här nere ser ni bara några gobitar av vad vi fick. Allt är från littlephant, sååå glada och fina färger! Tack brudar.

Imorgon ska jag försöka få mig på loppis en sväng på förmiddagen, man känner sig nästan lite instängd då man bara är hemma hela tiden. Känns skönt att man snart, ÄNTLIGEN kan gå ut o gå och ha tillbaka sin vanliga kropp:) missförstå mig rätt då jag säger så. Jag bokstavligen älskar att vara gravid men pga av foglossningen så blev jag så låst, speciellt i slutet. Så det ska bli kul att kunna röra på sig smärtfritt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar