2013-07-21

Helgen.


Helgen har varit fullspäckad med trevligheter. I fredags var vi bjudna till stiftsgården av Simons föräldrar. Åt en jättegod grillbuffe! Mätta och belåtna for vi till Örviken och fortsatte kvällen med femkamp och lekar. Lördagen bestod av lite jobb i trädgården sen på kvällen var det dags för min första fest! Supertrevligt att träffa allt folk. Idag var jag uppe med tuppen för att bege mig till folkparken och stå på loppis! Sen har vi jobbat här hemma och tro det eller ej, men vi är klara med mur/rabattprojektet på framsidan. Äntligen! Det kommer bilder så småningom. Nu har jag sövt ett barn och det andra ligger i min famn och myser. Min andra hälft är ute och jobbar (dricker öl med Ante, grannen) så jag ska ta en dusch sedan slänga mig i sängen och mysa med Selma och se ett avsnitt med Ernst. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar