2013-08-29

Uppdatering.

Jag tycker veckorna bara springer iväg. Selma bara växer och växer! Sist vi vägde henne för ca två veckor sedan vägde hon 5700 g och var 60 cm lång! Hon är så glad och snäll och sover mkt fortfarande! Det är nästan komiskt att det är Alice som håller mig vaken om nätterna och inte Selma. Selma sover som en stock medan Alice har haft några oroliga nätter med drömmar och ojämn sömn. Men i det stora hela så går det hur bra som helst!

Jag har kommit igång lite mer med träningen. Nu har jag börjat springa, med barnvagnen! Det går över förväntan. Trodde jag skulle typ dö eller nåt men vagnen går nästan av sig själv bara den får någon putt då och då. Jag tycker det är ett bra sätt att träna om man är själv hemma med en liten bebis. Man kan ju även göra en massa andra övningar med vagnen som tex utfall och benböj. Ska man springa mkt med vagn så tror jag en riktig "joggingvagn" är att föredra, men jag hade tänkt springa utan vagn också, då min andra hälft är hemma:) 

Nu har jag käkat lite bananplättar och ska snart bege mig och hämta stortjejen på förskolan. Imorgon åker vi ut i till en stuga med min familj. Fiska, mysa, grilla och bara ha det gott! Ska bli skönt att få komma bort och bara njuta av varandra och naturen. Hoppas ni får en härlig helg!

Mina älskade barn! Foto: Amanda Ögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar