2013-10-21

Sjuk måndag.

Ursch, vad tråkigt det är att ha sjuka barn. Inte bara för mig men även för Alice själv. Man kan ju inte ens gå ut. Så idag har vi varit hemma och inte gjort så mycket. Jag tog en sväng på eftermiddagen och köpte bl.a. lite nya filmer till gumman. Vi har som betat av alla vid det här laget.
Tur att Selma är världens snällaste lillasyster och anpassar sig. När man har en sådan snäll 4månaders tjej så är det en baggis att ha två barn. Alice har verkligen blivit duktig med Selma också. Idag körde hon runt henne i gåstolen och lekte och pratade med henne. Selma ler och skiner som en sol när hon bara tittar på Alice. Ska bli så kul när dom kan leka med varandra ännu mer. Tänk så lyckligt lottat jag är. Få vakna varje dag och mötas av två stora leenden. Jag älskar mina tjejer så mycket att jag nästan spricker av kärlek! Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar