2014-03-08

Lördag.

Vetskapen av att jag ska snart ska börja om och jobba gör att tiden går så fort. Det känns åtminstone som det! Jag saknar ju självklart mitt jobb, men det är så mysigt att vara hemma med mina hjärtegryn. I torsdags var jag ut med tjejerna och åt på bryggargatan för att Hanna är hemma på besök. Super trevligt! Igår var det godmorgon 06.00 för mina tjejer. Vi hade morgonmys och sedan gick vi på stan i ett försök att hitta några skor till Alice. (Vilket vi inte lyckades med) men testa lite skotrar och luncha på Waynes blev det. På kvällen kom Elin, Jens och lilla Elise. Vi åt Plankstek och drack vin, jätte trevligt!

Imorse gick Simon upp med barnen så jag fick sova ut. (Läs 08.00) underbart:) solen skiner som aldrig förr så ut måste man idag men först ett efterlängtat träningspass! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar