2014-03-26

Vardag.

Detta är min sista hela lediga vecka. Känns bra men lite sorgligt.. Vart flög den här mammaledigheten iväg? Känns som att det har gått så otroligt fort och Selma är redan 9, snart 10 månader. Jag börjar ju iofs med en mjukstart på 50% men ändå. Idag var det först ett besök på BVC med Selma sedan passade jag på att göra stan då jag ändå var där. På eftermiddagen gick jag och hämtade Alice och sedan vidare till öppna förskolan med lek och fika. Jag och barnen har varit helt slut ikväll och inte gjort så mycket mer än myst, medans pappan i huset har både tränat och målat på vitrinskåpen.. Hur orkar han efter en 8h arbetsdag!? Nu ska en en snorig snok gå till sängs för att hoppas att förkylningen bara är nån 1dagsgrej, så jag kan träna imorgon! Puss finisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar