2014-04-28

Solig vår!

Oj vad dålig uppdatering av mig, tiden har helt enkelt inte räckt till. I helgen har det varit så fint väder så vi har varit ute från morgon till kväll. Vi har krattat, lekt, tvättat altanen, grillat, ätit och druckit gott, tränat och njutit av solen. Nu är det en ny vecka och kortvecka, igen. Simon jobbar mån-tis-ons och sedan är vi ju Valborgslediga på torsdag. Jag jobbar bara en dag denna vecka och det är fredag.

Vi får se vad vi hittar på idag men några ärenden måste vi göra iallafall. Selma vaknade 05.30 vilket resulterar i att hon redan är jätte trött. (08.00) Ska försöka hålla henne uppe ett tag till innan hon får förmiddagsssovningen. Alice vaknade nyss, hehe!
Nä, nu ska jag och stortjejen mysa ner oss i soffan en stund innan vi tar tag i lite tråkigare sysslor:)

Förresten så fick jag bl.a. dessa fina saker då jag fyllde år. Cykelvagnen kommer användas sååå mycket. Det är en vagn som går att cykla, gå och springa med. Precis vad jag ville ha :) Även ett par supersnabba skor till, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar