2014-04-06

TANDVÄRK.

Den här helgen har varit lite jobbig. Ibland blir inte saker och ting som man tänkt sig.. Gjorde min första arbetsdag i torsdags, och det var fantastiskt kul. Dock med lite smärtor i min mun (tandvärk) dagen övergick till natt och det blev värre och värre och värre.... Grät mig igenom natten och ringde till tandläkaren på morgonen. Ringde jobbet för att avboka alla kunder (grät en skvätt över det också) Kramade Simon hej då för en weekend i Barca. Fixade barnvakt. Akuttid hos tandläkaren för att operera ut tandjäveln. Att den kan orsaka så mkt smärta.. Sjukt! Sedan dess har jag haft nära och kära här hemma som hjälpt mig då jag varit själv med barnen. Nu känns det lite bättre och jag har gjort en kraftansträngning och städat här hemma. Idag får vi se vad vi hittar på. Solen verkar titta fram så det är väl bara att he sig ut. Imorgon ska jag jobba, och på kvällen ska vi äntligen hämta pappan på flygplatsen, som vi har längtat!

Igår kom min bästa vän förbi. En styrkekram, en glad blomma och lite läsning. Hon vet vad jag behöver. Tack Lina, love you :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar