2014-05-25

Sommar i Maj.

En fartfylld vecka och helg med tropisk värme. Det underbara vädret har gjort att all ledig tid har tillbringats ute. Jag har självklart jobbat mån-ons, planterat, sprungit i vattenspridaren, ätit glass, firat en fin vän till lägenhetsköp, firat in sommaren, ätit gott, varit på Ebbots fina dop, målat hus, varit på ettårskalas för min systerdotter Agnes, blivit uppvaktad och uppvaktat på morsdag.. och självklart tränat :) Sommaren har så mycket att erbjuda att jag inte vet hur jag ska hinna med här. Har tagit så mycket kort med kameran också men knappt hunnit kika igenom dom. 

Imorgon är jag ledig med tjejerna och vi ska busa och ha mysigt men också handla lite blommor och plantera. Har börjat finna intresse med trädgårdsarbete ju.. När man har ett hus och en trädgård vill man ju utnyttja den och fylla den med fina blommor på sommaren :) Vi får se om det jag sått i pallkragarna tar sig, snart en vecka sedan jag planterade det, hihi. Men fatta lyxigt att kunna gå ut i sin trädgård och plocka bl.a. sallad och tomat middag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar