2014-05-12

TID.

Jag känner att jag inte riktigt hinner med detta med att blogga ofta. Har för mig så mkt annat som känns aningen viktigare ibland :) har hunnit med en helg sedan sist. Fredagen bjöd på plankstek och fredagsmys. Lördagen hade jag en riktig egodag. Först bytardag på travet. Hem, samla krafter för att sedan bege sig till Boda Borg med tjejerna. På kvällen samlades alla tjejer igen för god mat och fest.. Vi avslutade kvällen på verandan. Riktigt kul :) igår mådde jag skit. Några för få vattenglas och timmars sömn helt enkelt, men vi hann ändå med ett kalas i Örviken för Simons mamma!

Idag har jag känt mig pigg och glad. Jag och mina småtjejer har varit lediga och vi har lekt och varit ute. Jag har hunnit måla klart alla pallkragar också. Så nu fattas det lite frön och jord osv så jag äntligen kan få börja så. 
Tjejerna har äntligen somnat (i sina egna sängar helt själva, utan tårar och bråk) det känns som en vinst idag så jag firar det med att inta soffläge. 

Kolla vad duktig Selma är. Hon är så duktig på att gå! Stolt mamma, hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar