2014-06-15

SÖNDAG

Vad har då denna helg bjudit på? Fredagen jobbade jag sedan vidare med jobbet till Linda. God mat och dryck och massa prat! Igår hade vi en hemmadag med lite målning, lek och mys. På kvällen åkte jag till tjejerna i Örviken och firade Kaisa som fyllt år samt avnjöt god mat och dryck även då. Vi avslutade kvällen på verandan!
Lite sliten har jag varit idag men ändå helt okej. Vi har gjort så lite som möjligt.. Kikat på hästar, ätit glass, varit o kollat blommor, myst och umgåtts. Sitter just nu och planerar lite för sommarens projekt och söker inspiration. Pallkragarna står ju på plats och det växer så det knakar men runt omkring saknas lite grus, sten och lite andra planteringar. Nu ska jag leta vidare sedan hoppa i säng! Imorgon väntas jobb!

2 kommentarer:

  1. Vad använder du för app för att redigera dina bilder? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder en som heter afterlight :)

      Radera