2014-06-19

TORSDAG

Igår fyllde min älskling, pappan till mina barn och min bästa vän 28 år. Tänk att du bara var 19 då vi träffades. Mycket har förändrats sedan dess och jag är så tacksam för alla år vi fått och hoppas på många många fler. Jag älskar dig!

Idag har det varit en mysig dag. På förmiddagen fick tjejerna vara hos min mamma ett tag under tiden jag var på salongen och fick mitt eget hår sommarfixat! Sedan på eftermiddagen var vi på förskolan och hade midsommarfest :) 
Sitter nu i soffan med Alice i famnen och hoppas hon ska sova snart. Är helt slut efter ett skönt styrkepass. Selma har redan knoppat in och pappan är i gymmet. Senare blir det antingen att se lite serier eller gå ut i garaget o börja med betongbänken vi ska gjuta. Jag är inne på alternativ 1 och Simon alternativ 2.. Vi får se hur det blir, haha!
Imorgon är det midsommar vilket känns jättekul. Vädret är väl mindre fantastiskt, men det är inget vi kan styra. Det blir nog trevligt ändå!

Lite nytt i selmas garderob. Jag hatar inte newbie för tillfället, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar