2014-08-12

ALICE.

Idag är det ingen vanlig dag för det är Alice födelsedag, hurra hurra hurra! 
Vilken mysig dag vi har haft (bara liiiite stressig). Jag började med att göra frukost på sängen till Alice:) sedan Inskolning på förmiddagen. Vidare o lämna Selma hos mormor så att jag och Alice kunde ha våran stortjejsdag" som hon kallade det. Hon fick bestämma lunchställe o shoppa lite kläder o pyssel. Så himla mysigt att få rå om henne helt själv en stund. Sedan for vi vidare hem och gjorde tårtor och fixade inför kalaset som vi har haft ikväll. Så mycket skratt och fina presenter!
Att hon redan är 4 år gör mig tårögd. Stoppa tiden! För fyra år sedan kom hon till oss. Våran älskade solstråle som är så ofantligt tjurig, glad och omtänksam. Jag älskar dig så det gör ont. Mitt barn, min Alice ♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar