2015-03-11

Fjällen!

Ojoj vad tiden går fort. Jag är så dålig på att kika in här att jag nästan skäms. Det är fullt upp med mycket just nu och all ledig tid ger jag familjen. Vi har hunnit med en hel del sedan sist! Varit i Luleå och firat 9 år med hjärtat, haft sjukstuga, åkt skidor men framför allt varit i fjällen, Ammarnäs! Så fantastiskt härligt. Åkt skoter i massor, skidor, umgåtts och haft det supermysigt! Ett tack till grannarna Robban och Maria och självaste värdparet Cicci och Johan som fixat det mesta där borta :) problemet är ju bara att nu vill vi ju ha en skoter och framför allt Alice.. Helst en egen också! 
I veckan jobbar vi på som vanligt och nästa vecka åker jag med jobbet till Sthlm. Ska bli trevligt!

Det händer mycket just nu och många bitar håller på att falla på plats. Jag har nya utmaningar framför mig och allt känns spännande och kul! När tiden är inne ska ni få veta. Att vi sedan åker till Cypern o maj känns ju också fantastiskt och vi ser fram emot det väldigt mycket.

Min kropp värker av träningsvärk så jag måste hoppa ner i sängen och förhoppningsvis orka läsa en stund innan jag slocknar! Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar