2009-03-11

Ett inlägg på mer än några rader

Snart helg igen, typ. Ja, det går så fort.. Imorgon jobb och träna, Fredag madrassåkning och bastu, ååh vad mysigt :) Sen även mitt absoluta favorit program "Så ska det låta". Åh jag låter som en tant, nej förlåt. Äldre dam. Kanske måste börja lägga håret fredagar och klä mig helgfin för att se Peter Settman på SVT.

Vill även Gratta min bästa vän Petra som fyllde 20 år igår! Snart är det min tur också:)
(ph jag vill komma med en present men du är ju inte kontaktbar längre, börjar fundera starkt på att behålla det själv.. hrmm)


















Sen måste jag ju hälsa till alla brudar som drar till Sthlm i helgen. Ha så jävla kul där borta och tänk för all del inte på mig som är kvar i skruttiga Skellefteå. Håll hårt i grejerna, skydda er och tappa inte bort varandra, ni vet hur jag är:) Puss /Mamma Rebecca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar