2010-02-09

Det efterlängtade bombsläppet.

Nu när ryktet även nått mig, kanske det är dags att berätta för alla andra där ute. .
Jag, Rebecca Lundqvist ska bli Mamma, och min älskling Simon ska bli Pappa:)
Man kan väl säga att vi är världens lyckligaste just nu:)

Känner mig lagomt trött i kroppen efter en lång dag på jobbet och simning nu ikväll. Ligger just nu i soffan utslagen och har druckit te och ätit korvmackor. Mums!

Förövrigt tittar jag på bygglov nu, och inser att Lets-Dance Willy ser höggravid ut, riktigt spänd och hård sådär.. Fruktansvärt roligt!

12 kommentarer:

  1. Hammarby Sjöstad9 februari 2010 kl. 21:29

    Och vi är världens lyckligaste vänner:):):)

    SvaraRadera
  2. grattis till den stora nyheten jätte kul!!=)// tobbe och hanna

    SvaraRadera
  3. Grattis Grattis Grattis! Gud vad roligt! Hoppas du mår bra=)..
    Kramar från Forsberg/Morèn

    SvaraRadera
  4. Grattis! Åh det är helt underbart. När är det lilla stjärnskottet beräknat? :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. oj så roligt, Grattis Rebecka! :D Lycka till med allt! /Sussie

    SvaraRadera
  6. Stort grattis :) / Amanda (umeå ;) )

    SvaraRadera
  7. Stort GRATTIS:)..Hade det nästan på känn!! Hoppas allt går som det ska och att du får må riktigt bra. // Varma Kramar Vickan och Nicke.

    SvaraRadera
  8. Grattis Rebban :D Gud så roligt!!
    Kramar Soffan Bräää

    SvaraRadera
  9. GRATTIS ännue en gång!!!många kramar//Emmy&Mange

    SvaraRadera
  10. Hittade din blogg alldeles nu, och vill såklart också säga Grattis till er! Så underbart roligt, jag är nådigt avund. ;)

    Pidde hälsar också grattis!

    Kram Moa

    SvaraRadera