2013-05-30

40+2

Jaha.. Två dagar över BF. Jag har typ städat hela huset, tvättat, varit på Alice förskoleavslutning och klippt gräsmattan. Jag gör då mitt jobb i att försöka sätta igång det! Att bebisen planerat nåt annat kan jag ju inte styra. Det är nog en envis liten rackare där inne :) Magen hade inte vuxit nåt sedan förra veckan och det känner jag. Den hamnar bara längre och längre ner. Känner inte riktigt någon speciell hunger såhär i slutet heller.. Värmen vi fått i skellefteå tär på mig. Jag är inte en som är känslig i vanliga fall och brukar sitta i solen i timmar men dom här sista dagarna då det har varit utlandsvärme har varit lite jobbiga. Så idag har jag mest hållit mig inne dom varmaste timmarna under dagen, tyvärr :( Nu ska jag hoppa i säng, är helt slut efter allt slit. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar